Fie că e noapte, fie că e zi, Iași rămâne la fel de atrăgător

Și da, am revizitat Iașul a treia oară! Mă întrebați dacă mi s-a părut totul deja mult prea familiar sau dacă nu mai aveam chef să revăd aceleași locuri? Dimpotrivă, nu mă puteam sătura de acea iarbă verde, nu puteam să mă opresc din admirat frumusețea Palatului Culturii, un adevărat simbol al acestui oraș. Nu puteam să nu admir în continuare acei oameni liberi, zâmbitori și dornici să-și petreacă o altă zi de sâmbătă frumos.

IMG_3664

Surprinsă în flagrant… De fapt ceea ce contează, e iarba verde, despre care vă ziceam!

Data aceasta am avut ocazia să fim spectatorii unui mic concert. Nu am ideea ce sărbătoare a fost, de fapt, sau poate nu a fost nici o sărbătoare. Dacă știe cineva dintre cei care îmi citiți acum rândurile de cuvinte, vă rog să mă informați și pe mine (vorba unei colege: măcar să nu mor proastă).

În ce consta acea mică manifestație? Așezați-vă cât mai confortabil și urmăriți-mi cuvintele. Dansuri grecești: Oo, da, preferatele mele! Aș fi dorit și eu să mă infiltrez printre acei dansatori și să dansez așa cum îmi dorea sufletul, fără pauze, fără ezitări, fără inhibiții. Apoi au urmat dansurile ucrainene. Băieți și fete îmbrăcați corespunzător, în haine tradiționale, desigur, au roit pe acea scenă mică, iar lumea dintr-odată s-a înmulțit. A urmat încântarea sufletelor noastre cu diferite voci ale diferitor persoane care au reușit să ne fascineze. De ce zic asta ? Erau niște fetițe lângă noi care fredonau și ele cum puteau mai bine niște cântece rusești.

IMG_3677IMG_3701IMG_3702

Sfârșitul micului spectacol nu-l cunosc, pentru că am vrut să mai vizitez și alte locuri din jur și mi se făcuse foame. Astfel am dedicat câteva minute unor poze în fața unui havuz, și alte câteva minute le-am oferit cu toată inima delectării stomăcelului nostru. Am mâncat pui dulce, nu, nu e preferatul meu!

Această prezentare necesită JavaScript.

Următoarele ore le-am dedicat admirării de pe iarbă și nu doar a împrejurimilor din alte colțuri și de la alte înălțimi. Am învățat și eu câteva șmecherii despre cum se fac niște poze corect, fiind instruită de fotograful care probabil s-a minunat de neatenția cu care sunt înzestrată.

Această prezentare necesită JavaScript.

În acest weekend pot să zic că am colindat Iașul. Am reușit să văd o parte din ceea ce turiștii nu au de unde să cunoască doar trecând prin el. Am continuat să mă minunez și să nu-mi vină să cred că Iașul e cel pe care îl pipăi cu picioarele mele…

IMG_3757

Litera R e mai Rebelă ))

IMG_3801IMG_3814IMG_3818IMG_3821IMG_3823IMG_3824

Noaptea am cutreierat iarăși Iașul. După primele noastre încercări de a găsi un club unde să ne putem distra, în sfârșit am descoperit unul, care se afla în subsol. Clubul de care vă zic e Underground. Acolo persoanele nu doar dansau, dar parcă dădeau viață muzicii. Era multă veselie, multă adrenalină și multă energie.

IMG_3865

Mă întrebați dacă oamenii ăia erau amețiți de băutură? După atâta dans nebun, fiecare doză de alcool s-a evaporat fără urmă. Mi-a plăcut faptul că lumea într-adevăr se distrează. Se bucurau de timpul liber și nu analizau dintr-o parte vestimentația pe care și-au aruncat-o pe ei în acea noapte.

Aș vrea să trăiesc aici ? Da, cu siguranță! Sunt sigură dacă nu am acei fluturi din stomac care îmi încețoșează vederea? Nu, nu sunt sigură! Sunt sigură doar de ceva: Iașul m-a fascinat și ziua, dar și noaptea. Nu cunosc prea mulți oameni, asta e altceva. Dar pentru frumusețea sa, liniștea, lipsa de griji și libertatea pe care le remarci, aflându-te în poziția de spectator, merită să-ți dedici câteva ore, zile, luni sau chiar câțiva ani din viață pentru a-l onora cu prezența ta.

Această prezentare necesită JavaScript.

Muțumesc fotografului pentru aceste poze frumoase.

Cu drag,
Georgiana

3 gânduri despre „Fie că e noapte, fie că e zi, Iași rămâne la fel de atrăgător

Lasă un răspuns

