Dacă aș fi un trandafir alb…

În fiecare dimineață îmi deschid petalele și privesc pe ascuns să văd poate te mai întâlnesc. Îmi imaginez cum apari în rochia ta roșie și te apleci lent înspre mine doar ca să mă miroși. Nasul tău îmi atinge petalele și dintr-o dată un fior chinuitor îmi străbate întreaga mea postură.

Ești diferită de toate celelalte, vrei doar să te răsfeți cu parfumul meu, nu ai nici un gând de a-mi curma viața și chiar de ai avea, probabil aș muri fericit că m-am stins anume datorită mâinilor tale gingașe. Te-aș privi cum dormi, ți-aș sorbi cu nesaț privirile lungi, aș aștepta cu atâta nerăbdare primul contact cu tine dis-de-dimineață. Ți-aș admira buzele senzuale. Probabil te-aș urmări cum rămâi fără pijama și cum îți alegi cu atenție ținuta pentru o nouă zi.

Ceilalți trandafiri mă vor invidia și vor dori și ei să-și sacrifice viața pentru tine, doar că nu va mai fi posibil, pentru că dintre toți trandafirii, TU, m-ai ales pe mine. Unicul și irepetabilul, EU. M-aș simți de parcă aș trăi o adevărată poveste, cum numai în cărți poate să existe.

Zâmbetul tău mă urmărește în fiecare colț, nu îl pot uita chiar de aș vrea. Ochii tăi căprui mă lasă fără suflare, iar pasiunea aceasta pe care o simt pentru tine, mă face să mă sufoc de dor.

Stau și aștept seara când te vei întoarce acasă, să-ți aud pașii ce se apropie de mine. Să aud ușa deschizându-se, lumina aprinzându-se, întunericul dispărând și iarăși chipul tău obosit, dar care are pregătit mereu pentru mine un zâmbet inocent ce mă înnebunește ușor… Să-ți simt răsuflarea caldă, atingerile catifelate și să-ți aud vocea atrăgătoare: „Ce mai faci tu, scumpul meu, trandafir?”. Și iar mă pierd în reverii, de parcă aș intra în transă, nu pot să mă controlez atunci când apari, trăiesc într-o neștire de mine, neștire de timp. Mă pierd în privirea ta ca într-un labirint și nu mă mai pot regăsi.

Și dac-aș fi un trandafir alb, aș fi cu siguranță doar al tău, al tău pentru eternitate!

thumb-300x169

Cu drag,
G

Lasă un răspuns

