Dor nebun

Zilele trec fără vreo pauză. Și dacă ar fi să privim în urmă ce am lăsat, am rămâne șocați. Am lăsat persoane care ne-au fost dragi, persoane pe care le-am iubit mult prea mult. Uneori mă trec fiorii, când realizez cât de crudă poate fi viața. Te lasă să pierzi tot ce e mai important pentru tine, să lași în urmă unele clipe frumoase, să pătrundă în suflet și în inimă un gol total.

Îți dai seama că atunci când pierzi o persoană, sufletul e invadat de un frig mult prea mare pentru a fi îndurat. Ce să mai vorbim atunci despre momentul în care lași în urmă câteva persoane importante, a căror prezență te făcea să privești viața cu alți ochi. În acel moment, inima se transformă într-un continent cuprins de o vijelie care te face să tremuri în permanență. Și nu mai știi cum să te încălzești, ce să faci ca să poți trece peste această pierdere, peste această lipsă care nu poate fi înlocuită.

Și trece timpul! Și oricum, durerea pe care o simți nu poate fi vindecată de apariția altor persoane. Soarele puternic nu te mai poate încălzi cu razele sale protectoare, fiindcă răceala pe care o simți e mult prea dură, e mult prea chinuitoare.

(…)

Zilele trec și dorul care mă cuprinde nu poate fi stăpânit nicicum. E un dor al cărui leac nu poate fi obținut atât de ușor. E un dor ce mi-a contaminat sufletul părticică cu părticică, ce mi-a răvășit inima în întregime, ce mi-a spulberat orice rază de fericire. E un dor care nu mai poate fi suportat atât de ușor. E un dor nebun care mă face să fiu mult prea pustie în interior. E un dor nebun de voi…

Lasă un răspuns

