Bienvenue chez moi!

Bună tuturor!

Visul meu, de ceva timp, era să încep un blog, doar că nu aveam curajul să o fac. De fapt o făcusem, însă ceea ce postam, nu erau trăiri personale, gânduri pe care le aveam. Nu înțelesesm eu atunci care ar fi scopul adevărat al unui blog.

Și nu pot să mă judec, aveam altă vârstă, eram cu capul în nori, nu că acum nu aș fi. Recunosc, încă mai sunt. În trecut m-aș fi supărat dacă cineva mi-ar fi spus: „Ești un copil, chiar și la vârsta pe care o ai.” sau „Ești cu capul în nori, trezește-te! Vei avea de pierdut din cauza acestei laturi ale tale.” Însă acum pot să o spun cu desăvârșire, fără să-mi pese. Oamenii mereu se împart în mai multe categorii, fie te susțin și sunt de partea ta, fie te critică și sunt contra ta, fie îți spun că te iubesc și că ești „idolul” lor, în timp ce pe la spate, ei singuri nu pot să creadă ceea ce au zis (aș zice despe ei că sunt cam ridicoli, dar aceasta e o altă poveste).

Întotdeauna m-a ajutat faptul că sunt o visătoare și sunt un copil în suflet, fiindcă în fond, fiecare dintre noi rămâne a fi doar un copil pentru părinții lui, fie că are doar 18, doar 30 sau chiar 50, 60. Suntem copiii propriilor noștri părinți, atât timp cât îi avem. Și suntem copiii propriului nostru suflet, pentru că acel copil ne salvează, ne spune că mai există o speranță într-o zi de mâine, într-o șansă nouă de a schimba lucrurile, de a trăi mai frumos. Da, suntem foarte ambițioși și asta e ceea ce ar trebui să ne îndrume spre calea cea dreaptă, chiar și atunci când am greșit amarnic și știm că e o greșeală iremediabilă.

În fine, ceea ce am vrut să vă mai destăinui, este că indiferent de cât de multe persoane mă vor iubi, critica, „idoliza”, acest blog, cu siguranță mă va ajuta să-mi realizez visul.

Prin urmare, bine ați venit în lumea mea virtuală!

Cu drag,
G

5 gânduri despre „Bienvenue chez moi!

Lasă un răspuns

